Gaiolas de Salmón, na ría non!

Facía xa unha tempada que o anuncio da instalación de gaiolas de engorde de salmón na ría de Muros e Noia nos tiña en alerta.

Os pescadores artesanais que vive da ría, así como as organizacións ecoloxistas vemos unha verdadeira irresponsabilidade a intención da Consellería do Mar de apostar pola acuicultura.

As instalacións deste tipo son claramente prexudiciais para o entorno social e ecolóxico no que se instalan.

Para o social, porque a ría supón, segundo os mariñeiros, arredor de 5.000 postos de traballo directos e indirectos, fronte ós apenas 300 que podería xerar a industria das gaiola. Estarán instaladas na zona onde agora pescan, ademais de afectar ó ecosistema da ría e por conseguinte ás capturas salvaxes.

No caso do entorno ecolóxico, porque este modelo de acuicultura, supón un risco para a vida da ría, xa que contaminará as augas con químicos, materia orgánica provinte dos salmóns e os piensos, ademais de transmitir enfermidades e parasitos ás especies locais. Por se isto fose pouco, unha fuga podería significar un perigo para as especies locais.

Greenpeace oponse á instalación das gaiolas, e anima a todo aquel que o desexe a acudir ás movilizacións convocadas polos mariñeiros.

Pablo Blanco, voluntario no grupo local da Coruña
……………………………………………………………………………………………………………………………

Hacía ya un tiempo que el anuncio de la instalación de jaulas de engorde de salmón en la ría de Muros y Noia nos tenía en alerta.

Los pescadores artesanos que viven de la propia ría, así como las organizaciones ecologistas, vemos una verdadera irresponsabilidad la intención de la Consellería do Mar de apostar por la acuicultura.

Las instalaciones de este tipo son claramente perjudiciales para el entorno social y ecológico en el que se instalan.

Para el social, porque la ría supone, según los marineros, alrededor de 5.000 puestos de trabajo directos e indirectos, frente a los apenas 300 que podría generar la industria de las jaulas. Estarán instaladas en la zona donde ahora pescan, además de afectar al ecosistema de la ría y por consiguiente a las capturas salvajes.

En caso del entorno ecológico, porque este modelo de acuicultura, supone un riesgo para la vida de la ría, ya que contaminará las aguas con químicos y materia orgánica proveniente de los salmones y los piensos, además de transmitir enfermedades y parásitos a las especies locales. Por si esto fuera poco, una fuga podría significar un peligro para las especies locales.

Greenpeace se opone a la instalación de las jaulas, y anima a todo aquel que lo desee asistir a la manifestación convocada por los pescadores.

Pablo Blanco, voluntario del grupo local de A Coruña

Acerca de L@s Voluntari@s

Los voluntarios y voluntarias de Greenpeace España actúan
Esta entrada fue publicada en Galiza y etiquetada , , , . Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s