Hasta “a Rianxeira” se opone a la incineradora

Como moitos saberedes xa, na Galiza mantemos unha forte loita contra a planta incineradora que a Xunta pretende instalar no Irixo no canto de apostar por unha política de redución de residuos e unha xestión responsábel dos mesmos.

Dende Greenpeace opoñémonos á queima de residuos e a implantación desta nova incineradora que contradí varias leis ambientais e alá que fomos 13 voluntarios e colaboradores de diferentes partes da Galiza á manifestación contra a incineradora que tivo lugar o pasado domingo 29 de xaneiro no Carballiño. Alí xuntámonos con máis de 4.000 persoas que non están dispostas a deixar que a súa comarca se converta nun vertedoiro.

A Praza Maior e as rúas do Carballiño enchéronse con versións da Rianxeira contra a Incineradora, con berros como “No Irixo non queremos lixo” ou “Máis compostar e menos queimar”, con pancartas de todo tipo onde se apuntaban as consecuencias da incineración e outras opcións para unha mellor xestión dos residuos ou cun cortello fúnebre para as vilas da comarca que perderán o seu maior valor (xa que a natureza e o turismo termal son algúns dos seus principais atractivos) se isto non cambia.

Durante a manifestación, algunhas persoas viñeron onda nós e ata levaron connosco a pancarta de Greenpeace mentres explicaban a situación e agradecían o noso apoio. Tamén houbo algúns que amosaron o seu interese por se faceren socios.

Persoalmente, levaba moito tempo fóra e sen participar en actividades con Greenpeace e podo afirmar que dá gusto volver a encontrarse cos compañeiros (vellos coñecidos e tamén caras novas) e ver que seguen así de comprometidos, combativos e cheos de enerxía positiva para a loita pola defensa do medio ambiente. Foi un verdadeiro pracer estar na manifestación con todos.

———————————————————————————————————————————

Como muchos sabréis ya, en Galicia mantenemos una fuerte lucha contra la planta incineradora que la Xunta pretende instalar en O Irixo en lugar de apostar por una política de reducción de residuos y una gestión responsable de los mismos.

Desde Greenpeace, nos oponemos a la quema de residuos y a la implantación de esta nueva incineradora, que contradice varias leyes ambientales, y allá que fuimos 9 voluntarios (13 voluntarios y colaboradores) de diferentes puntos de Galicia a la manifestación contra la incineradora que tuvo lugar el pasado domingo 29 de enero en O Carballiño. Allí nos juntamos con más de 4.000 personas que no están dispuestas a dejar que su comarca se convierta en un vertedero.

La Plaza Mayor y las calles de O Carballiño se llenaron con versiones de la Rianxeira contra la incineradora, con gritos como “No queremos basura” o “Más compostar y menos quemar”, con pancartas de todo tipo donde se apuntaban las consecuencias de la incineración y otras opciones para una mejor gestión de los residuos o con un cortejo fúnebre para los pueblos de la comarca que perderán su mayor valor (ya que la naturaleza y el turismo termal son unos de sus principales atractivos) si esto no cambia.

Durante la manifestación, algunas personas se acercaron a nosotros y hasta nos acompañaron llevando la pancarta de Greenpeace mientras explicaban la situación y agradecían nuestro apoyo. También hubo algunos que mostraron su interés por hacerse socios.

Personalmente, llevaba mucho tiempo fuera y sin poder participar en actividades con Greenpeace y puedo afirmar que da gusto volver y encontrarse con los compañeros (viejos conocidos y también caras nuevas) y ver que siguen así de comprometidos, combativos y llenos de energía positiva para luchar por la defensa del medio ambiente. Ha sido un verdadero placer estar en la manifestación con todos.

Texto: Gabriella Hernandez, voluntaria del grupo de Pontevedra

Imagen: Pablo Blanco. voluntarido del grupo de A Coruña

Acerca de L@s Voluntari@s

Los voluntarios y voluntarias de Greenpeace España actúan
Esta entrada fue publicada en Galiza y etiquetada , , , . Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s